.... etter siste pillebrett kan man forvente å få mensen tilbake? Jeg, mitt vimsehue, trudde jeg hadde flere resepter på p-pilla liggende på apoteket. Men neida.. Fikk nå rota meg til legen for ny resept, men tenkte at jeg fikk jo vente med å starte på de til mensen kom... Men den har god tid... Har ikke hatt mensen nå siden slutten av juni, og jeg trudde aldri jeg skulle savne den men det gjør jeg litt nå asså..Trur ikke (men sikker er man jo aldri) at jeg har blitt gravid, men har samtidig begynt å lure litt å for jeg er endel på do om dagen.. Gubben virka ikke fornøyd med det når jeg fortalte det i natt, så det er derfor jeg satser på at mensen bare har tatt seg sommerferie for en abort er ikke aktuelt!!!
Så er det andre her som har noen erfaringer med p-pille merket Microgynon??
98 & 06
22/07 2011
Jeg fikk mensen igjen etter pilleslutt ganske raskt. (har alltid gjort det) da trur jge vi snakker i mitt tilfelle 4-5 dager.
jeg tåler ikke microgynom jeg da...men har mange venninner som synes den er helt super! billig er'n og! positivt det!
fikk den med en gang nesten
Prinsesse 8 år 01.01.05
![]()
Prins 5 år 21.01.08
+ 3 bonusbarn på 5, 8 og 10 år
Fikk den på søndagen som var, så "panikken" er borte herfraMen takker for svar
98 & 06
22/07 2011
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)