Men akkurat hva sto det der du av-huka nå da?Opprinnelig lagt inn av Viktoria
Opprinnelig lagt inn av HappyCat
Å, sier du det. Jeg trodde alle hadde denne mulighetene, og etter som jeg har forstått skal alle ha den muligheten også.![]()
Står dette:Opprinnelig lagt inn av Line-mor
Vis mitt ryktenivå
Ditt nåværende rykte nivå vises til andre brukere når du skriver et innlegg.OM du vil skjule ryktet ditt, så tar du bort dette valget.
Du har nå XXX ryktepoeng.
[felt her man klikker slik at det ikke er merket] Vis mitt ryktenivå
Opprinnelig lagt inn av Cayza
Og nesten helt øverst, finner du ikke hvor du endrer karmavisning der?
Det spiller jo egentlig ingen trille ser jeg. Karmastyrke og poeng er jo synlig uansett.Opprinnelig lagt inn av Viktoria
Ja, fader, det så jeg ikke før nå. Da ser det ut til som det bare er visningene av karmakommentarer man kan ta bort da.Opprinnelig lagt inn av HappyCat
Opprinnelig lagt inn av anakonda
Opprinnelig lagt inn av anakonda
Sjekket nå med en vanlig brukerkonto jeg opprettet nå, og det er ikke så rart du ikke ser den, for det kommer ikke opp noe endringsmuligheter på karmavisning.
HP sa jo tidligere i denne tråden at man skal kunne endre dette i kontrollpanelet, så jeg lurer på om det er en glipp/feil i innstillingene eller lignende som gjør at dere ikke ser den endringsmuligheten ?
Og kanskje det også er meningen at karmapoeng og kraft også ikke skal vises?
Skal se om jeg får ordnet svarene på dette selv, eller så sender jeg en PM til Elisabeth.
Her måtte jeg rette litt på innstilningene, ja.
Nå kan dere følge HP og Viktoria sin beskrivelse. Alle som ønsker kan skjule sitt ryktenivå. (Men supermod. og adminene kan se det allikevel da)
Mamma til 3:![]()
![]()
Gründer, redaktør og fagansvarlig for Mammanett.no
Hmmmmm......... Nå ble jeg littOpprinnelig lagt inn av gurine
![]()
Må teste ut dette mer senere.
Mamma til 3:![]()
![]()
Gründer, redaktør og fagansvarlig for Mammanett.no
Men nå er det vel forskjell på å skjule karma og skru av![]()
Mamma til
Guttaboys 2001 ~ 2003 ~ 2005 ~ 2010
Hvorfor kan man ikke det?Opprinnelig lagt inn av britteva
Det irriterer meg voldsomt akkurat nå! Det er mange ganger jeg ikke har fått gitt grønn prikk når jeg vil på grunn av dette!
Går det ikke an å øke grensa? Vææær så snill!!
![]()
Så tilbakemelding er det samme som rykte??![]()
_flau3_
Elise 03.05.04
Hannah 07.11.08
Ja stemmer detOpprinnelig lagt inn av mammanina
![]()
Mamma til
Guttaboys 2001 ~ 2003 ~ 2005 ~ 2010
Dere, jeg blir visst tappet for krefter jeg??
Trodde jeg hadde 33 i stad, men nå har jeg 32? Måtte sjekke, men jeg hadde ikke fått noen røde prikker.
Betyr ikke stort altså, men jeg ble bare nysgjerrig. Er det slik at når innlegg slettes så forsvinner også karmaen som ble gitt til det bestemte innlegget som da ble slettet?? Knotete forklart, forsto dere?![]()
![]()
Storebror Aleksander født 04.05.06
Lillebror Simen født 25.02.08
Du får Karma etter hvor mange innlegg man har også. Hvist man mister lit innlegg kan det hende man mister karma kraft også..![]()
Kanskje HP skulle oppdatert første innlegg.
Det stemmer ikke helt med de tallene der....
Dette ble vel endret for en stund siden.![]()
hmmm.. jeg er blank jeg :P Skjønner ingenting :o
Mamma&pappa er glad i deg lille venn <3
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)