ja da har fotball styret startet igjen da..
hvordan tror dere det går i år??
jeg håper og tror på lillestrøm, men om de skal spille slik de gjorde i går, resten av sesongen...![]()
Sist endret av lost in space; 31-03-08 kl 16:54.
Håper selvfølgelig på Vålerenga men tror faktisk Brann kanskje kan vinne i år også. De har jo startet sesongen like bra som de avsluttet den i fjor.
Ida 01.05.2006
Fredrik 19.01.2008
Jonas 11.02.2010
Liam 03.07.2012
Heia brann!!
Fordi at vi er best vel.![]()
Og ellers så har vi en flott stall med unge, friske og ikke minst skadefrie spillere. Blant annet Alexander Tettey, Per Ciljan Skjelbred og Andreas Nordvik. Og så har vi noen av de gode gamle gutta med også.
I år ska gullet tebake der det høre heim!
Ikke at jeg bryr meg, men tror Molde og Kamma har fått et spark i baken etter turen nedom i fjor, og stiller med friskt mot og masse guts i år! Byen her er i alle fall tent på en god sesong for Ham-Kam nå!
Det starta ikke så bra for noen av de, men bare vent!!!
(Hehe, og nå skal jeg slutte å late som jeg i det hele tatt har peiling og at jeg egentlig bryr meg stort)
Hvis ikke enga vinner så håper jeg da KIL, eneste er at det blir et problem der siden de spiller i Adeccoligaen.![]()
Ida 01.05.2006
Fredrik 19.01.2008
Jonas 11.02.2010
Liam 03.07.2012
Hehe, jeg må jo liksom "holde med" Kamma når jeg bor her og Molde er liksom "hjemmelaget" for meg, som har tilbragt alle ferier og sånn der ute hele oppveksten, men ser ikke en eneste kamp i løpet av sesongen og husker vel på en gang hver 6. uke at jeg skal sjekke resultatene siden sist, så patriot?? Hehe...
Har nesten lovt meg selv å få med meg en HamKam-kamp når nye Briskeby står ferdig, men vi får nå se om jeg holder det daDet er jo lenge til enda!
![]()
ett annet lag jeg håper kommer langt opp på tabellen er ålesund.
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)