Denne snutten fra youtube skremte vannet av meg! kan være jeg er god truende, men siden jeg vet at slike ting som dette eksisterer, så skremmer det veldig å se at det ikke alltid er så ....."snillt"
Ikke se om du ikke tørr... er ganske heavy saker altså (om spøkelser og poltergeister)
http://www.youtube.com/watch?v=deoJU...eature=related
Sist endret av Cindy mamzen; 24-03-08 kl 22:50.
Jeg vil se, men tør ikke.
Men du kan fortelle litt om linken. Er så nysgjerrig at jeg dør snart
. Digger sånt, men blir så redd av det.
Ok.. i begynnelsen er det ikke så skummlet. det viser bare det som ser ut som spøkelser (hvite skikkelser) men etter det begynner i hvertfalll mitt hjerte å dunke kraftig. (skal sies at jeg har nervene utenpå kroppen også da. hehe)
men en del av de, er poltergeist, det er ikke skummelt sånn at du får se ekkle ting, men man hører en del rart. men det er også et klipp med et spøkelse. en jente som er veldig ekkel. du får se hvor langt du kommer, hehe. i begynnelsen er det ikke gale.
jeg har mange på lager. hehe. må bare se at det i det hele tatt er noe forlk har lyst å se. hehe. jeg syne iallefall slike ting er kanon spennende. men blir like redd hver gang. andre må også legge inn, dersom de finner noe bra. kanskje man skal skrive litt om hva som er i linken først? slike som demon babyer og sånn, har ikke jeg hjerte eller nerver til å se. hehe. så er godt å bli litt advart.![]()
Jeg tror det finnes mye rart altså, men slike ting på youtube stoler jeg ikke mye på.Er nokk MYE fake der...
Mamma til 3 skatter
på www.paranormal.no (?) så er det så masse ekle bilder. Så på de og ble så redd, og lovet meg selv og ALDRI gå inn på en sånn side igjen![]()
Anbefaler ikke lettskremte å se på den linken.
Jeg ble litt redd, jeg.
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Ok, da holder jeg meg unna. Jeg er ikke lettskremt sånn egentlig men spøkelser og sånt liker jeg ikke.
Det var ikke alt som var så skremmendes. Men jeg likte ikke ungen i kjelleren.Har hatt en følelse (siden min mor og stefar kjøpte huset de nå bor i) av at det er en liten gutt i mamma's hus, så dette fikk meg bare til å tenke enda mer på det.
Elsker egentlig slike skumle ting, så lenge det ikke kommer for nært meg.![]()
ååå,har så lyst og se,elsker virklig sånn,men nå går mannen på nattjobb snart,jobber bare netter.så får vente til han har tatt seg en uke ferie![]()
Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012
ohh.så måtte jeg bare se litt såklart og såg skikkelsen i vinduet på filmen....aiaiai.og jeg sitter på soverommet og har vinduet bak meg...grøss og gru,hvordan skal jeg få sove inatt![]()
Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012
Synes det er fasinerende og spennende med slike ting, men er nok litt for kynisk for jeg satt og så etter hyssingsnorene som ble brukt for å flytte rundt på ting...![]()
Så bare litt av den så turde eg ikke mer.![]()
Det var mye på den jeg ikke trodde på.. Men det er mye aktivitet ute å går i verden. Har opplevd en del selv, men jeg finner det ikke noe serlig skummelt, hadde det/de prøvd å skade meg så hadde det skjedd for lenge siden...
Storebror født 17.06-05
Lillebror født 09.06-06
Bittelillebror født 30.01-09
hihi, så utrolig teit! (sorry alså..) men det var ikke noe som imponerte meg..man kan lage mye 'skremmende' på film vettu!
Hm... ja tror også dette bare var triksTror ellers det finnes mye rart,men dette var nok bare tull og tøys
![]()
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)