Tårene triller i strie strømmer etter å ha lest historien din MammaLinn!!!
Må si du er sterk som deler historien din med andre og du er sterk som har kommet deg et skritt videre. En brikke kommer alltid til å bli savnet, men snart kommer enda en brikke i et stort puslespill!!! Nyt dagene med mann, mage og minner![]()
Stolt mamma tilTiril Elise f. 15.07.2006 og Truls Leander f. 10.03.2009
Dette var ufattelig sterk kost.
Jeg gråter og gråter, det var utrolig skrevet og helt fryktelig å lese.. jeg har selv en gutt på seks uker og frykten for å miste ham er alltid tilstede. Den eneste måten jeg kan prøve å skjønne hvordan dere har hatt det på, er å forestille meg selv i samme situasjon. Det er virkelig det aller, aller verste som kan skje.
Veldig godt å høre at dere klarer å være lykkelige igjen!
Leste dette nå jeg, huff sitter å stor skriker.
Utrolig pent skrevet
Kommer ikke på noe fornuftig å si akkurat nå..
Så utrolig trist å lese historien. Dette må være alle foreldres værste mareritt ! Tårene triller i strie strømmer her... Leste et sted her inne at du nå er på sykehuset og skal ha baby igjen.. Håper allt går bra for dere denne gangen![]()
Stolt mamma til Oda-Emilie, Tord-Elias og lille Theo-Mathias
Leser og griner... noe så tøft.. ønsker ingen å havne i den situasjonen, jeg er LIVREDD for å miste jenta vår, og tenker på det hele tiden.. selv om jeg ikke sier noe til noen andre om min bekymring og mine tanker...
Håper dere holder fast ved det dere har...
Nei denne historien var sterk...
Lykke til videre ihvetfall, vet ikke hva mer man skal si..
Hei,
Nå har jeg akkurat lest igjennom historien din..... og som du skjønner renner tårenen som bare det......og jeg vet virkelig hvor vondt og uvirkelig det er. Kjenner meg sånn igjen i mye av det du forteller, og du har helt rett i en ting: det går ikke an å beskrive hva man føler..... for det er en følelse som er helt umenneskelig og jeg tror ikke vi er laget for å oppleve denne følelsen. Verden er bare så urettferdig, for sånt skal bare ikke skje!!! Men det gjør det noen ganger og jeg sender deg en stor klem og håper at dere får det så bra som det går an! Det vil alltid mangle en liten gutt som heter Mathias..... og jeg deler sorgen deres......
Stor klem
Markus 9. januar 2002 - 7 årMaëlle 10. okt 2005 - 3 årMathias f. 10. okt 2005 - d. 15. okt 2005Elias 21. sept 2007 - 1 år
Huff for en trist historie... Ingen som ikke har mistet et barn, kan vite hvordan det er. Man kan bare forestille seg, men det er umulig å vite hvordan det oppleves. Det dere har opplevd er foreldres verste mareritt. Men det er iallefall bra at dere fikk vite at han ikke hadde smerter da han døde... Han vil alltid være i deres hjerter.
Kjekt å vite at han har fått en lillebror, og at alt går bra med lillebroren...
ingen eller noe kan erstatte deres lille mathias og ingen foreldre udre oppleve noe slikt....
og det er en smerte som ikke går an å forestille seg nårog om man ikek har vært i denne situasjonen selv...
mange klemmer til deg og familien din og takk for at du delte din historie med oss.
Dette var sterkt at lese...Sterkt av deg at dele det med oss!Lykke til med den nye sønnen deres!Tenker på dere.![]()
Denne historien gjør meg så vondt (har faktisk ikke klart å lese hele enda...) Fantastisk at dere har kommet dere litt videre og kan kose dere med lillebror
![]()
Bare meg etterhvert...
noe så trist.jeg gråter her.dette er det verste som kan skje.klemmer deg
04
08 men vil bli
2010
Nå nærmer det seg Mathias` 2-årsdag, og jeg tenker mye på deg, Linn.
Tårene triller hver gang jeg leser historien du har skrevet her, det er like sterkt å lese den hver gang. Jeg er så lei meg for at du (dere) måtte oppleve å miste Mathias. Det er bare grusomt.
Det er godt å tenke på at Mathias er blitt storebror, og jeg er sikker på at han passer veldig godt på lillebroren sin.
Kanskje det var han som sendte den bamsen til lillebror, på en måte?
Du er en tøffeste jeg vet om!
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Rocketrollet.2009.
![]()
Bøllefrøet. 2011.
Lille musen er ventet i September 2013.
En utrolig sterk historie.
Heller ikke jeg klarer å holde tårene unna
Ingen foreldre skulle være nødt til å måtte begrave sine barn, uansett hvor gammel de måtte være.
Ta godt vare på hverandre og på minnene dere har av Mathias
![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
En utrolig sterk historie som virkelig rørte ved meg
Jeg kan ikke forestille meg hvordan det har vært, jeg kan bare forstå at det har vært alt annet enn enkelt![]()
Lykkelig mor til to
- 02.06.2009
- 14.11.2011
Mathias dukket opp i tankene mine plutselig, så da må jeg inn her og legge igjen en klem til mammaen hans.![]()
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)