Og jeg er førstemann utMT er ikke engang rukket å komme frem (den ble postet i dag), men siden jeg bor i Bergen og det er snakk om utebæring (fra barnehagen) må jeg jo nesten ha bæreomslag skal jeg få brukt MT en.
Jeg har akkurat bestilt denne:
MaM bæreomslag DeLuxe
DeLuxe er et ekstra varmt og luksuriøst bæreomslag som beskytter mot både vind, vann og kulde. Omslaget er vindtett og vanntett. Ytterlaget er av mikrofiber og innsiden av et dobbelt lag tynn microfleece. Mellom lagene finnes et vanntett og pustende membran. På utsiden er det lommer du kan ha hendene. Du kan selvsagt også oppbevare lommebok, nøkler, telefon, etc i lommene.
Omslaget er fullstendig vendbart, velg om du vil ha svart eller rød side ut.
Løpeganger med strikk og snorstrammere langs kantene gjør det lett å justere omslaget slik at det sluttet tett om barnet. Omslaget kan brukes til alle slags bæretøy, det festes med egne bånd og hemper og trenger ikke noe festepunkt på bæretøyet.
Det følger med en morsom "koala-hette" til barnet, av samme materiale som omslaget. Hetten kan justeres, og kan også brukes som lue uten bæreomslaget.
Ytterstoff: vannavstøtende mikrofiber
Innside: dobbelt lag mikrofleece, 100% polyester
Membran: PUL (polyurethanlaminert polyester)
Omslaget har en side av svart mikrofiber og side av rød mikrofleece, og kan brukes på begge sider.
<input name="cartaction" value="add" type="hidden"> <input name="id" value="259" type="hidden">
Du verden så mye spennende det finnes![]()
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
449,- inne på Krusedull
http://www.krusedull.net/krusedull/showkat.php?mainkat=11&kat=0
Ja, denne "de luxe" utgaven () koster 449. Men du finner trekk fra samme produsent til 350 (tror jeg det er), som også er vanntette og vindtette. Men da med litt færre lag. Mulig de ikke er fullt så varme?
Mayen; ja her i Bergen er det jo litt lurt med trekk dersom man har tenkt å kunne bære litt mer enn 4 dager i året![]()
Jeg har ikke annet bæretilbehør enn booties ala BuggyBoots fra Go'klompen. Men de er suverene for å slippe glippe mellom bukse/dress og sokkerJeg synes også det er best med klær som henger sammen på midten når jeg bærer - som f.eks. heldresser. Jakker blir ofte noe herk da de krøller seg oppunder armene! Vi har ikke brukt bæreomslag, men det er tilfeldigheter. Det er heller ikke så vanskelig å sy selv. Her er en oppskrift!
Ellers er det jo mange som liker bærejakker også![]()
mamma til 3 barn.
Elsker å bære, amme, stelle i hagen, sy, strikke, hekle og være sammen med familie!
Pusterommet - min hobbyblogg
Jeg har kjøpt meg Moby Wrap og bærejakke denne gangen.
Hadde en "tradisjonel" bæresele med førstemann, men den var ikke god for ryggen min.
Så derfor prøver vi sjal denne gangenGleder meg! Og med et septemberbarn tror jeg jakka kan komme godt med!!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)