heisann..
jeg r en far tl en jente på 2år som er verdens snilleste jente, men det er noen ganger hun blir sint eller ikke får lov til noe vi sier nei til, da slår un seg i hodet...er det noen som vet hva dete skylde??
blir jo veldi urolig for slikt![]()
Hei.
Eg har nettopp hatt en spontanabort i uke 14(fosteret var bare utviklet til uke 10) og vi vill jo prøve en gang til. Å bli gravid igjen så fort som muli
Og vill være litt sunnere å prøve andre metoder for smertelindring og slik nå når vi skal prøve en gang til. Eg sliter med hodeverk/migrene og vill jo ikke ta paracet eller noe sånt egentli så...lurer på om du har noen råd?
Hei
Håper det går bra med deg!
Det er gunstig å vente til etter første menstruasjon etter en spontanabort med å bli gravid. Slik at alt er normalisert før et nytt svangerskap.
Det å tenke at du vil være litt sunnere er veldig fint. God næring og mosjon. Undersøkelser viser og at kaffe er like farlig som alkohol, røyking og overvekt når det gjelder problemer under svangerskap.Forskere har funnet ut at to kopper kaffe om dagen dobler sjansen for spontanabort.
Siden du er plaget med hodepine/migrene kan du og tenke på å prøve noen behandlinger med homeopati og eller akupunktur for å styrke immunforsvaret og dempe plagene.
Og siden det er høst.. ta noen gode multivitaminer og fettsyrer. Evt kombiprodukt som er laget for gravide med folinsyre.
Lykke til!
Hilsen Kathrine
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)