hei.. ehm pinlig dette.. men lurte på om det er vanlig å ha diare når man er gravid? har hatt det i to dager nå.. begynte etter middag igår.. har lest at mange har hard mage liksom.. men trodde ikke løs mage var ett "symptom"babyen får den næringen den trenger likvel eller? virker jo bare som alt renner gjennom meg!! har ikke spist noe spesielt utenom det vanlige heller hverken igår eller idag.. uff håper det stopper for er skikkelig pinlig for bor i den knøta lille leiligheten og er ikke akkurat vanskelig å høre hva som skjer inne på toalettet akkurat
![]()
Tror det er noe som går nå, veit om mange som har det.
er ikke i norge da.. men kanskje det går her borte ogsåhar mer lyst det skal være det enn symptom.. ikke gøy å gå rundt sånn
hehe
Jeg hadde mye løs mage da jeg gikk gravid!!
Var etter fødselen den ble skikkelig hard!
THE WAR IS COMING
Selma Iselin 15.01.07
Eurodietten blir min nye diett
Begynt 16.06.10
Ned så langt på ED: 23,9kg
uff.. har ikke lyst å gå med det lenge..fikk du beskjed om å spise noe spesielt eller noe da? for kan ikke forstå at spiren får det den trenger når alt bare renner igjennom (sorry.. ekle detaljer jeg vet
)
hehe det høres ikke godt ut.. men kan gjerne bytte likevel.. høres ikke like pinlig ut..![]()
Skal jeg komme med ekle opplysninger og da...Første gangen jeg gikk gravid, kom jeg meg ikke på do, denne gangen derimot!
Jepp da, begge veier!! Det varte bare noen få uker, gitt seg nå... Nå bare kaster jeg opp.
Vet ikke hvor vanlig det er da, men er tydeligvis flere av oss
![]()
Jente november- 06
Gutt juli- 08
stakkar .. høres ikke koselig ut!!! har ikke spydd og slikt jeg da.. enda iallefall (*bank i bordet* ) håper helst at det allerede er over jeg da.. men noen uker får jeg klare.. men er ikke noe koselig akkurat.. uff ikke gøy å "bare" kaste opp.. syns ikke det er så bare jeg da men.. håper du blir bedre etterhvert!!![]()
fordøyelsen er nok på trynet her og
Bare at eg har motsatt av deg, og no begynnte eg på pencillin som gjør at man får enda hardere mageså no går eg på ido-form.
Ellers tar eg meg litt Duphalac innimellom, kjøpte den da jeg hadde født førstemann, pga jeg ikke klarte å gå på do etter fødselen... Godt å få det ut![]()
Sist endret av mayen; 26-11-09 kl 16:52.
Antibiotika gir ikke hard mage. tvert i mot! Hilsen spl
hadde diare hele den første måneden. så blei det mye bedre![]()
Jeg har hatt diare gjennom hele svangerskapet så langt...
Et godt råd (hjelper for både voksne & barn) :
Sviske, sviskeavkok,tørket sviske = Får hard avføring til å bli bløtere
Blåbær, Blåbærsyltetøy, Blåbærsaft = Får bløt avføring til å bli fastere
Sist endret av Lykkerosen; 24-11-12 kl 03:29.
For meg bytta det veldig på i begynnelsen.. Løs mage - hard mage om hverandre. Nå er det bare hard mage.. Kommer meg på do kanskje 2-3 ganger i ukaDet er ikke noe å være flau over heller, det er en helt naturlig kroppslig funksjon. Tenk om du ikke kom deg på do i det hele tatt, fysj så vondt det hadde gjort. Håper det går over for deg snart/ har gått over
![]()
Det er vel sånn at baby/spire får det den trenger mens det er mammas kropp som får lide hvis man ikke får nok næring?Har hatt litt om hverandre jeg også, men heldigvis får jeg gått på do hver dag og noen ganger flere ganger om dagen haha :P (jeg er 9 uker på vei da)
jeg har hatt diar'e i 5 dager nå, spurte jordmoren om det var normalt og hun sa at det kunne være vanelig. er i uke 17 i morgen
Jeg er 4+2 nå og har hatt løs mage og vært frem og tilbake med kvalme og halsbrann siden den dagen jeg fikk positiv test.. Så må jo være en sammenheng tenker jeg![]()
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)