Nei, aldri
Av og til men bare for å gi røde prikker
Av og til men bare for å gi grønne prikker
Av og til og jeg gir både røde og grønne prikker
Jevnlig men bare for å gi røde prikker
Jevnlig men bare for å gi grønne prikker
Jevnlig og jeg gir både røde og grønne prikker
Jeg gir flere røde prikker hver dag
Jeg gir flere grønne prikker hver dag
Jeg gir flere både røde og grønne prikker hver dag
Jeg prøver å huske på prikkene.Glemmer det nå titt og ofte likevel da.
Av og til litt ergelig at man har begrensning, og at man må vente til man har prikket mange nok andre før man kan prikke en person på nytt.
Har alderi brukt det, viste ikke at det fantes no slikt hvordan fungerer det/vises det for andre?
Dytter på denne igjen
hvordan går det med prikkingen?
2004, 2005, 2007
Har nok blitt litt slapp i det siste![]()
Hannah
12.02.2004
Christoffer
13.06.2008
Pluggen
04.12.1998 - 16.08.2011
.....
Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook
Jeg har blitt flinkere enn tidligere vertfall..
Skal ikke så mye til, siden jeg ikke visste hva det var da..![]()
jeg visste ikke at vi hadde ett slikt system, så da skal jeg bli flink til å bruke det fremover!![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Jeg er altfor lite flink til å bruke det, selv om jeg setter stor pris på tilbakemeldinger. Burde blitt bedre til å huske det.
Men jeg prikker bare grønne prikker, og bruker det mest som "belønning" til gode bidrag i forumet.
Har ikke visst hvordan dette med rykte fungerer før nå jeg. Men nå kan jeg hvertfall begynne å bruke systemet!
Hva er sammenhengen mellom kraft og rykte egentlig?
Nå har jeg tatt det flittig i bruk!!![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Dytter på denne igjen, jeg![]()
2004, 2005, 2007
Visste ikke om systemet - men NÅ skal jeg bruke det på de innleggene jeg synes er gode og/eller viktige![]()
jeg hadde glemt litt av prikkingen, skal skjerpe meg nå!![]()
Her står det om hvordan ryktesystemet funker!
Der står bl.a. dette:
Det vil si at for hvert år du har vært medlem, får du +1 i kraft, for hvert 500. innlegg du skriver, får du +1 i kraft og for hvert 100. ryktepoeng du mottar, får du +1 i kraft.Hvor stor påvirkning du har på andres rykte avhenger av disse faktorene:
- Hvor lenge du har vært medlem (+1 / 365 dager)
- Hvor mange innlegg du har (+1 / 500 innlegg)
- Hvor mye rykte du har (+1 / 100 ryktepoeng)
Ble det klarere da?
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)