Takk for tips
I dag hadde jeg på meg en tynn fleecejakke fordi jeg trente utendørs og det var litt kald vind og da merket jeg at jeg kunne rocke myye lenger. Så det kommer jeg til å gjøre videre i noen dager sånn at hud og muskler venner seg til ringen på en litt mildere måte..
Ved oppstart 15 april 2009: .. Målet er 57kilo
Vekt: 62.4kg
Livmål: 90cm
Høyde: 165cm
Etter en uke
Vekt: 61.7kg = 700gram ned
Etter to uker
Vekt: 61.1kg = 600gram ned (totalt 1.3kg ned)
Livmål: 89cm
Etter tre uker
Vekt: 60.4kg = 700gram ned (totalt 2 kg ned)
Livmål: 86cm
Etter fire uker
Vekt: 61.0kg (600gram opp igjen, totalt 1.4kg ned)
Livmål: 88.5cm (jeg vet at jeg varierer mye pga syklus, så jeg nærmer meg vel mensen)
Etter fem uker
Vekt: 60.8kg = 200gram ned (totalt 1,6kg ned)
Livmål: 88cm (Nå er mensen på slutten)
Bra jobba, Sommerfuglen!![]()
Takk Sofiemor. Det er kjekt med litt respons på denne tråden, sånn at jeg har litt press på meg, når jeg vet at noen leser den
Jeg har igrunn ikke vært suuperaktiv ang oppstrammingen min, jeg tar det rolig men prøver å være streng med meg selv ang snop og sånt. Det skal jeg kun spise litt av i helg.. ikke ellers i uken..
Men jeg må si at jeg syns det går bra. Man skal jo ikke presse seg vannvittig heller.Jeg går turer flere ganger hver uke og rocker noen ganger pr uke, helst 2 ganger pr dag også!
kjempe flink!!
Får ikke heilt til den rokkinga jeg altså, har jo testa ut sebastian sin ring..det går ei pitte lita stund bare...
Takk takk wannabe
Hvis du får til en bitteliten stund så er du over den verste kneikenDa er det jo bare litt mengdetrening som skal til.. hvis du trener 5min hver dag knekker du koden snart og vips er det som om du ikke har gjort annet
Jeg merket det selv, for jeg har alltid pleid å rokke EN vei.. Og så var det noen som sa at man måtte rokke begge veier. Ellers kunne man (med en sånn tung treningsting) bli litt skjeiv.. Så jeg begynte å rokke andre veien også, og DET var vanskeligere. Så det måtte jeg liksom lære meg på nytt. For den veien var ikke kroppen vant med. Men etter noen ganger så har jeg fått teken på det..![]()
Etter fem uker
Etter seks uker (29mai)
Vekt: 60.4kg = 400gram ned (totalt ned 2 kilo)
Livmål: 88cm
Det går saaakte fremover. Men det er egentlig greit det, at det ikke går for fort mener jeg. Jeg merker igrunn positiv effekt av 2kg ned. Føler meg bedre og formen er bedre også - siden jeg er mere aktiv nå enn da jeg startet med oppstrammingen i april.
Det jeg gleder meg mest til er å se forskjell på magen, at livmålen skal minske. Men der går det trått enda.. Jeg får bare stå på videre og rocke og trene, så vil det nok merkes på livmålet etterhvert også..
Etter fem uker
Etter seks uker (29mai)
Etter 7 uker (12 juni)
Vekt: 60.7kg
Dette var igrunn ganske standby.. men det er greit, jeg har jo vært på en liten langhelg tur med familie og spist snop og kost meg. Så jeg er gla for at det ikke var mere på vekten enn dette![]()
jeg er også heldigvis veldig standby!! Så lenge jeg ikke går opp igjen i vekt så er jeg fornøyd!
![]()
Vekt: 60.8kg
Livmål: 89cm (har mensen)
Vekt: 59.9kg i dag; (ned 0.9kg siden forrige uke)
Livmål: 88.5cm
Dette var jo gledelig. Nå er jeg på rett kjøl. Håper jeg klarer å holde meg videre også .. for nå har jeg ferie og da er det lett å kose seg ekstra
![]()
Etter fem uker
Etter seks uker (29mai)
Etter 7 uker (12 juni)
Vekt: 60.7kg
Vekt: 60.8kg 19 juni-09
Livmål: 89cm (har mensen)
Vekt: 59.9kg i dag; (ned 0.9kg siden forrige uke) 26 juni -09
Livmål: 88.5cm
Jaja.. Jeg skled vekk fra gode vaner og glemte tråden.. Og gikk opp igjen til 62 kilo etterhvert...
Så i januar 2010 tok jeg meg sammen igjen.. .
Vekt: 61.1kg 29 januar -10
Livmål: 89cm
Siden sist har jeg prøvd 30days pillene. Jeg gikk ikke videre mye ned i vekt på dem, men jeg ble litt slankere rundt midjen!
Vekt: 59.4kg 20 mars -10
Livmål: 83 cm Så nå er jeg kjempefornøyd. Jeg har gått ned 6cm rundt livet og 1cm rundt hvert lår = 8cm til sammen
Sist endret av Sommerfuglen; 20-03-10 kl 12:14.
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)