Her er Pus, hun er ca 3-4 år (vet ikke for fant henne da hun var rundt året, påkjørt stakkar liten)
Glad i paprika chips
Her er i kassen sin mens hu venta på at kullet skulle komme seg ut av magen:
men hu mista kullet sitt stakkar, andre kullet på 4 mnd hu mista, første kullet fødte hun 1, men den var dødfødt, andre kullet var det 6 unger 3 uker før hun skulle føde (var på UL med henne) men det kom aldri noe, og da vi tok nytt UL var de absorbert vekk, for det var ingenting der, og hun hadde kun vært inne
Da adopterte vi Ronja, som var 2 uker gammel
Ronja og meg på vei hjem
![]()
Kose jentene våre:
Og til slutt hunden Miko (sambo sin, men pga kattene mine bor den igjen hos svigers)
Han ble født 23 desember 2005.
På 17 mai
Her er han med å griller
Og her er bestekompisen vår sin hund, må få være med han oghan er 8 mnd..
![]()
Sist endret av mayen; 06-02-08 kl 22:36.
Så nydelige dyr du har!!!!!
Nydelige!!!![]()
Jente november- 06
Gutt juli- 08
Så fine dyr dere har
STOREBROR - 2006
LILLESØSTER - 2008
Nydelige de er![]()
sladrevenn med Swimzy
Hvorfor var katten bare 2 uker når dere hentet den?
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Si det.. Pus hadde akkurat hatt èn SA og en dødfødsel, og så kjente vi ei som nettopp hadde fått kattunger, og hun var villig til å gi oss den ene da pusen var helt i fra seg å gikk rundt å leita etter ungene over alt, hadde melk osv... Pus tok i mot henne med en gang, og Ronja godtok nye mamman sin og![]()
Oi, så morro da! Hun fikk en liten adoptiv datter hun da![]()
Skjønne dyr du har
2008 ♥ 2010
Jupp det gjorde hoalt gikk bra helt til i flytta 1 år etter...
Siden vi flytta hit har pusen som var utekatt (og måtte være inne da vi flytta ut dit vi bodde da vi fikk ronja) fått være masse ute igjen, og har blitt DRIT hissig på ronjafreser og slår etter ho, HVER gang de passerer hverandre, eller pusen bare ser ronja
sa det til vetrinæren, ho sa det kom til å gå snart over etter vi var kommet i hus, men no har vi bodd her ett år, og fortsatt like gale
Men ho e grei med mennesker da![]()
nyyyyyydelige dyr dere har jafantastisk fin farge på den hunden og, og så det nydelige ansiktet da - smelt - ronja og var jo bare så utrolig nusselig - og pusen og - ja virkelig supersøte dyr - kjipt at størstepusen er hissig av seg da, men de finner vel ut av sitt eget hiearki etterhvert - så lenge de ikke skader hverandre er det jo håp
![]()
Mamma til verdens herligste Sebastian født 15.11.04og Leander født 16.04.06
![]()
"Learn From Yesterday - Live For Today - Hope For Tomorrow"
Ja de sa jo det pleide å gå seg til etterhvert, (tar bare så lang tid)
takk for all skryten
I morgen skal vi i visning i en blokkleilighet, eg snakket med sambo at vi kanskje sku bare ta med oss Ronja (Miko bor hos svigers, er Roar sin hund, men siden eg hadde kattene, så kunne han ikke ta den med når han flyttet inn til meg)...
Men eg har ikke noe lyst å gi bort pus når ho e så hissig.. Selv om ho ikke gjør oss noe, bare freser når ho ikke får det som ho vilMen ho kommer ikke til å trives inne i en blokk (8etg), og eg ville heller avlivet henne enn at ho skal måtte skifte eier igjen.. (eg fant ho påkjørt for 3 år siden. har etterlyst eiere, men ingen svarer)
syntes dere at jeg tenker feil her? kom gjerne med innspill! har jo ikke lyst å avlive henne, men ser nå at hun trives mye bedre når hun får være ute, enn når hun måtte være inne der vi bodde før... (nå er ho slank og fin, løper og spretter rundt ute, fanger fugler og mus og ligger på dørmattenmen er litt hemmet pga hun har brukket bekken og hofter
men det har grodd skjevt så er ikke noe å gjøre med)
Grunnen til at eg tenker vi heller skal ta Ronja med oss, er pga hun er så ung, og er livredd andre folkHvis det er noen i nærheten av huset når vi roper kommer hun ikke... Da venter hun til det er helt stille rundt huset før vi kommer...
Og er hun inne, og vi får besøk, blir ho livredd å løper å gjemmer seg, og prøver å komme seg ut... Så å adoptere henne vekk klarer vi liksom ikke...
Har hatt "barnevakt" på kattene 2 helger på 2 år, og Ronja har ikke vært hjemme fra vi dro til vi kom igjen begge gangene, første gangen kom ho ikke igjen på en uke
Og så e ho veldig mammadalt (til pus), men pusen e jo så slem med henne![]()
nei er vanskelig dette... Kjenner eg oss rett tar vi begge med å heller ser hva som skjer..
uffda lille gullet da - masse god bedring
Mamma til verdens herligste Sebastian født 15.11.04og Leander født 16.04.06
![]()
"Learn From Yesterday - Live For Today - Hope For Tomorrow"
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)