hmm jeg er kasnkje ikke den rett e til å finne navn til rottene dine.,,, våre fisker heter jo anus, rektum, bottolf og svolvær...![]()
MAMMA'N TIL
Markus-gutt født 7/9/05
Andreas-gutt født 6/3/07
Irmelin født 28/12/09
Skal selv hente to rotter på lørdag, jenter. Sliter med navn jeg også men tror den ene skal få hete Molly. Var litt innom Marthe på den andre, men vil finne noe mer litt stilig. Har lurt litt på å gi den et skuespiller navn eller noe sånt.![]()
Har du msn? I så fall så kan du legge meg til der tine_flicka@hotmail.comHadde ikke takket nei til rotte.
![]()
Savner rottene mine!!!
Jeg hadde tre jenterotter, to hetterotter som het Idun og Frøya, og ei albinorotte som het Ajax. Kuleste dyra jeg noen gang har hatt!de var med på butikken og de, de gangene jeg hadde på meg høyhalsa strikkagenser.
Da lå de inni ned nedbretta halsen og koste seg, og det var bare halene som stakk ut...
Og en kollega av meg hadde to jenterotter som het Kari og Liv...![]()
Jeg savner også rottene mine. Hadde en hel haug (godt over 50, hvertfall), og fikk mange kull. Kjempekos
Bortsett fra den ene, som jeg fikk av en kompis. Han var fanget inn utenfra, stakkars. Og helt sinnsyk. Han lød det meget passende navnet Satan. Det beste var jo hvis han kom seg ut av buret (hvilket skjedde overraskende ofte, for han var grusomt sterk) når jeg bodde med et vennepar og deres 3 barn. Plutselig kunne en av ungene komme løpende og skrike ut "Satan er løs! Satan er løs!"Lurer på hva naboene trodde om oss...
Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11)
4 pergokurer 2011, 2 IVF og 1 FER ved Riksen 2012, 1 IVF ved Porsgrunn 2013
2. FER - Ruger på to små eskimoer fra 16.05. TD 30.05
It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.
~*~Prøvedagbok~*~
Hadde enhel haug med hamstre jeg... 1 hann til å begynne med, og etterhvert ble det hele 5 hunner i tillegg...Hannen bodde stortsett alene, men innimellom fikk han være ei natt sammen med to eller tre av hunnene(hadde hunnene separert på den måten pga slåssing) og da gik det ikke lenge før det ble MANGE små!!
Fikk levert de til dyrebutikker da, så det gikk greit!!!
Etterhvert byttet jeg inn hamstrene i rotter, og de var jo mye kulere!!!!![]()
jeg hadde to rottebrødre i min ungdom som het hip og hop![]()
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)