Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: hei på dere

Innmeldt
    Feb 2007
    Hvor
    Bergen
    Poengstyrke
    0

Talking hei på dere

Vet no ikke helt om jeg hører til her men kan no fortelle dere min historie.

Jeg er 24 år og har siden jeg var 13 hatt en del ryggplager. Jeg var hos fysioterapaut når jeg var 13 men han kom frem til at jeg bar skolesekken min feil (noe jeg alldig har gjort). Var på røngten når jeg var 15 da fant de lett scoliose, men reknet med at det var jeg som lå skevt da bildet ble tatt.

Så når jeg fikk min første sønn når jeg var 17 år så fikk jeg endelig (trodde jeg) en hennvisning til revmatolog, men fikk der beskjed om at jeg hadde alle tegn på fibromyalgi men at jeg var for ung til å få det så jeg kunne komme tilbake når jeg nermet meg 45 år

Var mye plaget med ryggen men og andre ting jeg ikke kunne foklare.
    Da jeg ble gravid med min andre sønn i en alder av 19 år måtte jeg gå på krykker allerede 4 uker inn i svangerskapet fordi bekkenet streiket.

Fremdeles trodde ikke fastlegen på meg så da byttet jeg.
    Kom til hos en lege som jeg hadde hørt myyye bra om og angrer ikke en dag.

så no sitter jeg har med fire diagnoser: fibromyalgi, kronisk bekkenledds syndrom, hypermobilitets syndrom og ryggsmerter langs columna.

Og så har jeg kommet inn på yrkesrettet attføring noe jeg er sååå glad for. Er ikke noe jeg heller vill enn å komme meg ut i jobb, men det er ikke så mangen som vil ansette en ufleksibel, uutdannet jente på 24 med dårlig helse. Så med andre ord har jeg heller ikke vært i jobb(har vært dagmamma i ca 10 år) men har søkt i 5 år på alt mulig.

så nå får vi spedd på en dårlig økonomi og kansje jeg til og med får meg en jobb
    Det er sikkert en del skrivefeil på diagnose ordene men fant ikke papirene akkuratt no
    Ble litt mye dette men takk for at dere leste
    :smiley229 Mammas gutter:smiley229
    Makken Adrian f: 2000
    : Flørtusen Julian f: 2003:
    Og min snille, herlige late mann

Innmeldt
    Aug 2005
    Poengstyrke
    73

Sv: hei på dere

Hjertelig velkommen hit Ranita, og tusen takk for at du delte historien din med oss!

Du har hatt en hel del utfordringer, men så flott å høre at motivasjonen din er på topp og at du har lyst til å gjøre ting ut av livet ditt til tross for at du har noen diagnoser på slep.

Lykke til med fremtiden din, og så håper jeg du vil trives her inne på Mammanettet.
    Storebror Aleksander født 04.05.06
    Lillebror Simen født 25.02.08

Annonsebilag

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Vårens festmat
Her finner du en rekke flotte retter til festbuffeen

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •