Viser resultatene 1 til 1 av 1
    Innmeldt
    Nov 2002
    Hvor
    Eina
    Alder
    38
    Poengstyrke
    500

Exclamation Les dette før du skriver innlegg

Helsesøster Cecilie representerer ikke sin helsestasjon eller alle helsesøstre, eller helsesøsteryrket generelt, men ønsker å bidra som en helt vanlig mamma og helsesøster i mammanett sitt forum.

Helsesøster får svært mange spørsmål fra dere brukere, og vi ber om at spørsmålene dere stiller hører hjemme innenfor nedenfornevnte tema.

Spørsmål om mensturasjonssyklus og graviditet, (F.eks. "Er jeg gravid?") ber vi dere ta opp med din fastlege eller kommunejordmor. De kan gi best svar på disse spørsmålene, og vår helsesøster kan da prioritere å bruke tid og ressurser på det hun kan best - helsesøster vil prioritere å svare på spørsmål som berører barn, familie, samliv, seksualitet og prevensjon.

Cecilie kommer til å henvise spørsmål som krever omfattende svar og mer inngående informasjon til din lokale helsestasjon eller lege. Eksempel på slike spørsmål er søvnproblemer og sykdom hos barn.

Cecilie svarer på spørsmål og deltar i diskusjoner ut fra tid og kapasitet. Vi kan ikke love at hun svarer på alle spørsmål, og ikke innen en viss tidsfrist.
    Administrator vil slette innlegg som ikke hører hjemme i kategoriene.

Helsesøster synes det er positivt at også andre brukere av forumet også svarer på spørsmålene:

"Foredelen med at andre mødre svarer og ikke bare meg er at jeg får innsikt og lærer masse av det de skriver. Det blir så kjedelig å bare skulle være meg som svarer. og de fleste av svarene er jo veldig bra! Det er også godt for foreldre å høre hva andre har prøvd tenker og mener, det er veldig sjelden bare ett svar til mange spørsmål." Sitat:Helsesøster Cecilie

Søker du informasjon vedrørende et helseproblem? Husk: Internett erstatter ikke konsultasjon med jordmor, helsestasjon, lege eller annet kvalifisert medisinsk personale. Rådfør deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesenet!!
    Akutte medisinske problemstillinger må alltid tas opp med din jordmor eller fastlege.

Mammanettet og jordmor påtar seg intet ansvar for evt. skade som oppstår etter bruk av denne tjeneste.
    Sist endret av Elisabeth; 30-08-05 kl 20:26. Årsak: Oppdatert
    Mamma til 3: Gründer, redaktør og fagansvarlig for Mammanett.no

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •