jeg likte softlinen i vogna di jeg maria-b![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Jeg har også Simo nå. Skal fikse bilde..
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Rosa Teutonia Fun.
![]()
Oj, den var fin Ke@!![]()
Kom igjen da, vis oss flere vognbilder.![]()
Dere som har lyse vogner, type beige/hvit - blir de fort skitne? Synes det er så fint med lys farge, men kjedelig om den blir veldig fort skitten og stygg..
Så flott vogn amandaEr det edge duo?
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Hvordan er emmaljunga duo type firehjuls uten sving og greier (aaaner jo ikke hva de heter) på landevei kontra bykjøring? Har mest lyst på en skikkelig "gammeldags" firehjuls type, jeg synes de er finest og ser mest stødige/holdbare ut. Men er litt spent på hvordan det blir på kjøpesentra og slikt. Vi bor en times tid utenfor nærmeste by, og blir da avhengige av å ha skikkelig vogn på bytur siden ungen bør ut av bilstolen så snart vi kommer fram uansett...
Jeg har også lyst på Emmaljunga Edge Duo combi når vi får barn en gang![]()
Her er vogna vår
![]()
2007
2010
Studentmamma
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)