En skalpell og ei scrappesaks, spiss tupp på den.Opprinnelig lagt inn av ida83
Brita, mamma`n til Sara 5/4-04 og Ingrid 3/2-08, og venter ei jente 1. juledag.
Det vet jeg sannelig ikke, men om det er en QK du ønsker deg, kan du sjekke salgsdelen her på scrapping og sjekke om noen av oss har den. Vi som har QK, trykker opp til deg.Opprinnelig lagt inn av Elin
Brita, mamma`n til Sara 5/4-04 og Ingrid 3/2-08, og venter ei jente 1. juledag.
Opprinnelig lagt inn av mammaria
Jo, jeg mener bare bilder.
Feks, Triurine skriver ut enkelte overskrifter fra Word på bazzil kartong.
Hvis det fantes noen figurer eller slik på nett, så kan en bare skrive ut dersom en bare vil bruke den en gang feks.
(Isj, så teit jeg skriver nå, sent på natta, ja ja legge seg..)
Storebror Aleksander født 04.05.06
Lillebror Simen født 25.02.08
Trur jeg veit hav du sikter til. søk etter cliparts elelr se i word art på pc'n din. det ligger ferdig figurer, men dog, kanskje ikke så lekre. enklest er nok å skaffe seg ev dies eller kjøpe ferdig av andre alså..
Eller du kan bare tegne av fra skjermen, overføre til kartong og klippe/skjære ut..Opprinnelig lagt inn av Elin
![]()
Nå har jeg forresten fått QK tanga, men hvilket lim bruker dere til dem, sånn at det ikke blir klissat?![]()
![]()
Storebror Aleksander født 04.05.06
Lillebror Simen født 25.02.08
Jeg bruker Xyron, og er kjempe fornøydOpprinnelig lagt inn av Elin
![]()
Man kan det man vil, om man ikke vil mer enn man kan.
*mamma'n til Emilie født 19.03.04 og Jennie født 20.03.06*
♥DAGBOK♥
Jeg bruker den blå limpennen jeg. xyron er ufattelig udrøy synes jeg. hihi!
Jeg synes det er greiest med kartong ja. Du kan selvsagt bruke vanlig papir også, men kartongen stiver av bedre.
Du kan scrappe rett i album om du vil, men om du scrapper sider som du etterpå legger i plastlommer beskytter du sidene mye bedre.
Her liker ungene godt å se i sine album, så plastlommene er et must hos oss.
Mamma.
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)