Finner ikke nøklene mine!
Har lett alle logiske steder, de fleste ulogiske og svært mange usannsynlige steder. Borte!!
Edit:
Herregud, fant igjen nøklene! I en bukselomme på en bukse som lå i en bag vi ikke hadde pakket ut av etter helgen. Jeg skal bli mer ryddig av meg.
Sist endret av *Klara*; 03-05-11 kl 12:56. Årsak: Fant dem!
Ok, byggherren... "Greit" nok at du bygde rommet til frøkna i fylla (han gjorde ikke det, men du kunne lurt meg). Men å putte byggskum RUNDT pipa for tetting av regn??? Var nå det så inni gamper*vva lurt????![]()
98 & 06
22/07 2011
Hvor mye drit skal man egentlig måtte finne seg i fra egne småsøsken??? Forbanna, lille drittunge![]()
98 & 06
22/07 2011
På tirsdag reiste foreldrene mine bort på en måneds ferie, og idag ringte nabokona og var kjempefortvilet fordi hun hadde oppdaget at katten var blitt låst inne på et soverom!Hva med å følge med på hvor den stakkars katten er hen før de reiser?! De vet jo at han gjemmer seg når de skal ut og reise!
Nå er samboeren på vei ut for å bryte opp døra, stakkars lille pusen
![]()
her om dagen tok jeg bussen en tur til byen med en vennine og datteren min. jeg sto ved vognen slik jeg altid gjør når jeg kjører buss. før bussen stoppet, reiste en gammel dame seg opp fra sete og gikk mot utgangen. å akkuratt i det bussen stopper detter hun mot vogna til datteren min, jeg kastet meg bort og dyttet henne vekk fra vognen. når bussen hadde stoppet helt, så hun bare på vognen å sa "oi" og skyntet seg ut av bussen.
jeg ropte til henne at hun skulle stoppe. noe hun ikke gjore. jeg sa til veninnen min at hun skulle løpe etter henne å få henne til å stoppe, slik at jeg fikk vognen av bussen.
når jeg omsider hadde klart å vakle meg ned fra bussen med en helt skeiv vogn løp jeg etter gamla mens jeg ropte at hun skulle stoppe. løp over veien og inn i kjøpesenteret og opp "rullebakken" (ikke rulletrapp).
da jeg endelig fikk tak i jakkeermet hennes så sa hun bare at hun måtte rekke en bus. jeg fortalte henne at hun hadde ødelagt vognen å at hun skulle betale for skadene, og hvis hun hadde så darlig tid kunne jeg bare få navnet hennes så vi kunne ordne opp i det senere. hun nektet å sa bare at jeg kunne få det på forsikringen. jeg sier til henne at hun må jo gjøre opp for seg, og når hun til og med er så FREKK og bare går, hun kunne ventet med å reise seg når hun er dårlig til bens. "jeg ekke dårlig til bens" roper gamla. jeg prøver å forklare henne at hun kunne skadet datteren min ordentelig hvis ikke jeg hadde stått der! sa også at hun burde tenke seg om neste gang, så til slutt spurte jeg om hva hun hadde tenkt å gjøre, og sa til henne hvor mye vognen kostet når den var ny, hun bare ristet på hodet å sa at hun var pansjonist og ga meg 300 kr og røsket seg løst før sprang bort over senteret.
det som er viktigst for meg er selvfølgelig at det gikk bra med datteren min. tør ikke tenke på hva som kunne skjedd hvis jeg ikke hadde stått der og reagert så fort jeg gjore, var nok morsinstinktet som steppet inn.
er glad for at jeg fremdeles kan bruke vognen nå som jeg rettet på den, men den er fremdeles litt skiv ved styre. jeg hadde jo ikke fått en ny vogn til 300 kr!
vet det ble litt rotete dette her men jeg babler når jeg blir forbanna!
Hmm, ikke for å hive ved på bålet.. MEN.. Du har helt rett i at hun burde stoppet og vært mer ydmyk enn hva hun var og jeg mener absolutt at gamle folk tar seg til rette, de er de frekkeste jeg treffer på.
På en annen side så skjer uhell titt og ofte og hun har rett i at du får det igjen på forsikring/garantien.. Pensjonister har ikke 7000 å hive ut sånn uten videre heller..
Men tonen hennes hadde fått meg til å fly i taket og!![]()
var ikke pengene som var viktigst for meg, men det at hun bare gikk uten å si unnskyld eller noe, også ville jeg få henne til å forstå at hun burde vente med å reise seg neste gang, hva om det skjedde en gang til, og denne gangen mor/far ikke sto ved vognen.har sett flere forelde bare sette seg på et sete lengere borte, det ville jeg aldrig ha gjort.
ja jeg vet, har fått et lite inntrykk av at dem tror dem kan gjøre som dem vil, og ikke respektere andre. bare dem blir respeekter så er det greit liksom.![]()
Hvor j*vlig lurt var det av tidligere huseier, å male igjen sotluka i kjellern???????
98 & 06
22/07 2011
Hvem trenger vel dramatikken i amerikanske smørserier, når man har familiemedlemmer som leker dramaqueens og vrir på sannheten sånn at de sjøl framstilles i ett fantastisk lys!!! H*lvetes møkkaunge!!!!
98 & 06
22/07 2011
Hvem trenger vel fiender, med sånne venner??? Er det overhode mulig???
98 & 06
22/07 2011
svigers og resten av den hælvetes familien
Nok er nok.
Her slutter historien.
Nå er lunta brent ut , og jeg utsetter ikke hverken meg selv eller min lille skatt for di gaaaale menneskene
Jeg trur faktisk jeg er i sjokk , får hvor PSYKOPAT er det mulig å være.
Ja ja, hun som sitter der uten oss.
TRO MEG ,, jeg kommer ikke til å savne hun, eller resten av gjengen...
for min del ....![]()
huff da. :/
Seriøst????? Her sitter jeg å funderer på åssen i all verden jeg skal få ordna til med penger, sånn at jeg kan benytte meg av tilbudet til Montér for tida. Og gubben sitter å vurderer om han skal bestille seg ett spill pga. EN J*VLA GENSER???????? Og det må gjøres før samlepakka slippes????? Nei, fy for pokkern!!!!![]()
98 & 06
22/07 2011
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)