hadde det ikke vert for at "den det gjelder" kunne klikke seg inn å lest her, så skulle jeg neimen meg blåst ut!!!!!!!!!!!!! MANNFOLK!!!!
![]()
er så lei av å ikke ha peng
sitter å selger unna ting vi har for å få nok til mat i hus,ting jeg igrunn ikke vil kvitte meg med heller
hva tid blir det vår tur å ihvertfall ha en 100 lapp til dagen i det minste.![]()
Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012
- 07.06.2001
-10.10.2006
-28.12.2012
Hvis dere leser gjennom alt så er det faktisk litt komisk på en god dag![]()
For svigermøder som tror de vet alt!!!!![]()
Folk som ringer til meg for å be meg ringe å forhåndsbestille taxi til dem.
Istedet for å ringe til meg, så kan de vel for søren ringe rett til taxi selskapet selv!?!
Enkelte folk er vanvittig sløve altså!![]()
Den j.... bilen så reprasjonene kommer på mellom 40 og 50 tusen kroner!!Kan vedde på at det bilverkstedet prøver å svindle oss!!
![]()
- 07.06.2001
-10.10.2006
-28.12.2012
Det er vel ikke på Ravnanger dere har bilen?
Der svindlet de meg for 3 tusen og holdt bilen min som "gissel" til jeg betalte.
Jeg ringte dem nemlig i forveien og fikk en pris, og det ble 7 tusen. Men da jeg kom for å plukke opp bilen igjen, så krevde de 10 tusen, for de hadde "glemt noe"... Da vi hadde fått tilbakebilen, la vi merke til at de hadde knekt en del som man stiller inn setet med, Halve dashbordet var uten lys, to ut av dekkene var skiftet (Og de hadde skrudd dem på feil vei, så sporene gikk motsatt!)
Når fyren bak disken sa hva jeg skulle betale, så nektet jeg først, iom at han hadde allerede satt en pris, og at det ikke var MIN feil at han hadde gjort en tabbe. Da holdt han opp bilnøklene og spurte "Skal du ha bilen, eller skal du ikke??" Det holdt seriøst på å klikke for meg...
Der fikk jeg jammen "steamet" litt av meg her også...![]()
Nei, vi har den på møller i Åsane. Avtalen var at det ikke skulle komme på mer en 23 tusen. Max!! Ja,ja så til mannen at de fikk ta det så MÅTTE fikses og så går vi ett annet sted med resten!! Må vist også ha nye vinter dekk!!!
Den bilen sluker jo bare penger!! Vil ha ny bil NO!!
![]()
- 07.06.2001
-10.10.2006
-28.12.2012
Må bare få ut litt grums over at jeg fikk en på trynet på jobb idag!!
Abs-enheten på bilen har ryki, vi må ut med 15300kr for ny
Den må vi vente på i 3uker
I tilegg så må jeg si atsvigermødre
så irritert på henne at det er like før jeg skaller hodet i bordet gjentatte ganger!
sladrevenn med Swimzy
Jeg mååå få lest til alle de prøvene jeg har fremover, men det finnes ikke stillhet i dette huset!!Trenger å få litt fred og ro!
![]()
"Livet er hva dine tanker gjør det til."
Erling Stordahl
Jeg hater bokklubben
Snakk om kundeservis! åpen mandag til torsdag.
Men bestille kan vi gjøre hele døgnet![]()
For folk som spør om vi kan ha nyttårsfeiring hos oss, og komme uka etter å si at hu angrer som ei bikkje på at hu spørte om å ha det her... Grunnen til anger:
Røykeforbud inne!!!!!!!!!!!!!
Det er visst en j*vla dårlig uvane å røyke ute, nå.... F**ns folk!!!!!!!!![]()
98 & 06
22/07 2011
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)