Må bare få ut litt frustrasjon!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noen burde bare holde munnen sin lukket!!!
(Bare litt frustrasjon over noen IRL)
Mamma til tre prinser![]()
![]()
To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010
ÅHH.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
må bare få ut litt frustrasjon ang den dumme sylkusen min....blir så oppgitt!!!!
![]()
dumme dumme kroppen min!!!
![]()
![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Må bare få ut litt frustrasjon igjen...
![]()
To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010
Takk for støtten, vennen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Måtte bare...
:cry4:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Må bare!!
Les siste innlegg i dagboka mi, om noen lurer..
Mannfolk er noe dritt!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Jente november- 06
Gutt juli- 08
Stakkars vennen min...Han er stort sett bare god og snill c...
![]()
Så til det store![]()
![]()
: Dataen, eller internet tuller!!! Holder på å bli gæærn. Litt småsur fra før av og... Hadde gjort seg med en dusj...
Jente november- 06
Gutt juli- 08
HATER RYGGEN MIN FOR ØYEBLIKKET![]()
Sladerer med Ke@, Lille-Spire og IdaB
Og hva er det med menn når de er forkjølet? Skulle tro de sto med et bein i grava. Jeg blir så forbanna, jeg er sjuk, ungene er sjuke, men dette er intet i forhold til når mannen min er sjuk. Hadde jeg bare lagt meg ned og gitt beskjed om at jeg må "slappe av i dag", da hadde ingen fått i seg mat, ingen hadde fått på seg klær og ellers hadde ungene måtte klare seg selv. Ja, det er mann en skulle vært, om ikke annet bare for en dag eller to...
Sint sint sint. (Vasker spy, spyr selv og skal hente en ekstra pute til stakkars mannen....)
jeg våknet opp til masse SNØ idag!!
hva er vitsen med det da???
nå hadde vi jo vår jo!!!![]()
Får ikke spille annet en musikk på data'en minFår ikke se verken dvd'er eller musikkvideoer
![]()
Storebror født 17.06-05
Lillebror født 09.06-06
Bittelillebror født 30.01-09
Gabriel er en liten RAMP idag, og selvfølgelig har jeg en av de vondeste dagene akkurat idag da.. klarer så vidt å gå med det der hekkans bekkenet!!!![]()
Er syk.
Min mann får ikke ta i meg, for jeg har feber, og vondt i hele kroppen. Jeg kjenner det på meg bare han ser på meg.
Værste av alt...det er midt under EL.
Typisk!
*sur og grinete*
Hvorfor i svarte natta er buksa jeg skal ha på meg på jobb i dag fortsatt ustrøket????!!
ÅÅÅÅhhh, forbanna husmor, som unnasluntrer strykejobben gang på gang!!
Jeg skal på jobb NÅ! Trenger nystrøket bukse nå!!!
![]()
grrrr.....
jeg sto å nøyt dysjen så lenge, at nå rekker jeg ikke å bli ferdig med det jeg skal før sambo kommer hjem!!!
skal jeg: pynte meg, eller rydde? that is the question...![]()
dritt bikkje!
står: VOFF VOFF, på absolutt ingenting!![]()
Fader! Blei stoppa og fikk fartsbot idag!3600,- rett ut av vinduet!!
![]()
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)