Starter en ny tråd, siden den gamle er så lang..Link til del 1
Skal ut å male hus jeg!!![]()
det regner og sola skinner på en gang ute nå.....da blir det regnbue her snart!!![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
det er blå himmel ute.....jippy!!!![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
gressklippere bråker fælt når man prøver å sove på sofaen....grr...![]()
Må opp kl 0500, for vi skal hjem fra Køben!!
Får ikke sove... Så jeg sto opp igjen...
Jente november- 06
Gutt juli- 08
Det tordner her
Sladerer med Ke@, Lille-Spire og IdaB
Himmelen er helt svart, så jeg tror det blir torden... Og mannen er ikke hjemme!!!!![]()
Jente november- 06
Gutt juli- 08
godt med pølser til kveldsmat!!!
sitter å leter etter fagstoff på internett!!
det blåser ute nå....
Skal gå tur på fjellet jeg nå!!
Jeg skal lese avisa![]()
Grip dagen!
skal legge meg snart!!
Skal spise frokost
Grip dagen!
fiskene fikk nettopp mat...
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)