Nok en dag er over og formen er topp...Herlig herlig...
gleder meg til å legge meg sove godt og begynne på dag 3 i morgen..
Natti natt
Er jo ikke lettvint slanking det er snakk om heller.Opprinnelig lagt inn av Marianne
Er mer en rensekur for å bli kvitt avfallsstoffer og vann i kroppen.
Det er jo ikke skadelig det....
Opprinnelig lagt inn av Jolene
Sa det til HappyCat som sa at det var lettvint slanking.
dessuten skal det mere en 3 dager til å rense kroppen. Og den kuren der gir mere avfall til kroppen. Så den gjør mere galt en nytte.
Om du skal rense kroppen så må du drikke mye vann, værtfall 5 liter, og loff og sånt gir mere avfall en nytte.
SKal man ha i gang forbrenningen så må man spise ofte og lite og drikke mye.
Og mosjonere. da mister man vann og kg, og avfallstoffer
Mamma tilTurbo 2003 og
Snoopy 2007
Opprinnelig lagt inn av Marianne
God morgen..
For det første så mosjonererjeg i tilegg,er ute og trimme i allfall annen hver dag hvis ikke mer og går mye på jobben også..Og jeg drikker tre liter vann.
For det andre er det IKKE bra og drikke mer enn 3 liter vann om dagen,mer virker faktisk motsatt.
Grunne n til at denne dietten er okay er at det den kjemiske reaksjonen på de forskejellige matvarene som gjør at man går ned i vekt..Så akkuratpå dette er det loff peanøttsmør og disse tingene som skal spises..
Alle jeg har snakket med har posetive erfaringer med denne dietten og begynner like den selv også.ER IKKE SULTEN...
Jeg tror at uansett hva en gjør så er ikke SLANKING lett.. Uheldigvis... Det å gå på slike Rensekurer for en liten periode tror jeg ikke er noen skade.
Men de som kjører disse kurene i lengre perioder er IKKE bra.
Tror også det at det ikke er alle dette er noen gunstig løsning for..
Det er andre rensekurer jeg også har hørt om som det og drikke kunn vann i 3-5 dager Og kunne spise knekkbrød og gulrøtter opp til 10 ganger om dagen.. Kunn spise kjøtt og drikke masse vann.. Hvor vidt dette er bra er vel opp til hver enkelt og kjenne sin egen grense.. MOSJON i det hele og store er klart det som er viktigst.
til alle som sliter.. Men sammen er vi sterke..
FORRESTEN:
Vet du hva kalloriene er???
Jo det er små dyr som flyr rundt om natten og syr inn alle klærne våres.....![]()
![]()
![]()
![]()
De er såååååå frekke.. hos meg har de vært mye den siste tiden... Å du det er ikke noe morro...![]()
Venter på Prinsen 3 jan <3
Opprinnelig lagt inn av Katten min
![]()
Jeg har alltid vært litt overvektig og har gått på Grete Roede kurs for noen år siden. Tok da 8-9 kg, men de kom snikenede igjen, spes. da jeg ble gravid. Men nå på tirsdag startet jeg på et mini kurs hos GR, og det vi spiser er vanlig mat og nok mat. Siden det bare er et mini kurs spiser jeg 1300 kalorier om dagen og første dagen var jeg sulten, men etter at magen vente seg til det er det ikke så ille. Meningen er jo at jeg skal fortette med det kostholdet og spise sundt etter kurset, men det er jo ikke lett.
Har jo hørt jo mye rart om disse raske kurene, sykehusdietten og 3 dagers kuren. Men når en har noen (eller en del) kg for mye kan en bli litt desperat. Spesielt når det blir vår og en skal begynne å kle av seg. De som aldri har vært i den situasjonen vet ikke hvordan det er.
Vil bare påpeke at å drikke 5 liter vann om dagen er ikke bra!
Ønsker alle dere slankere lykke til og alle kg som renner av er til å juble over![]()
Mamman til Eirik 02.05.05
Opprinnelig lagt inn av Katten min
![]()
![]()
![]()
Embla født 6 mars 2004:smiley229Lille Hedda født 9 september 2007:smiley229
DA var iallfall de 3dagene over og jeg 4.5 kg lettere..Skikkelig deiilig..Har vært uten nett siden søndag så har ikke fåftt oppdatert.
Nå spiser j lite og ofte hver dag og går lange turer etter jobben..Og føler meg skikkelig i dragern..hehe..Ser lyset laaang lang borte i tunnelen..Og jeg vil anbefalle denne dietten som en start på en sunnere livstil..
For meg er vilje og motivasjon det vanskligste og når j så det faktisk var mulig,og vekta flytta seg nedover ble det letterer for meg å keep on going..hehe.
Forstår jeg deg riktig nå når jeg sier at du har gått på kuren i 3 dager, og nå har gått over til å spise "vanlig" mat igjen, og spiser ofte og lite?
Da er jeg enig i at det kan være en fin kur å begynne med, slik at man kommer i gang! Men jeg er som de andre her helt imot å gå på denne kuren over flere uker! Man kan vel ta den innimellom, men ellers spise som normalt, og heller trene litt ekstra!
Vet av erfaring hva slik slanking kan føre med seg - er derfor jeg er så "opphengt" i at man heller må endre livsstil når man skal ned i vekt!
Lykke til videre, og håper du når målet ditt på en sunn måte![]()
To perfekte gutter!!
06.08.200921.06.2005
Ja det stemmer det..For meg var det å få litt motivasjon og skjønne at det faktisk går å gå ned igjen. Gikk på dietten i 3 dager ognå spiser jeg lite og ofte,masse frukt og grønt og drikker masse vann.Sluttetmed cola helt og godterier+ smør på brødskiven. + at jeg prøver å gå en go tur hver dag..
men kommer nok til å ta dietten om en stund igjen..
klem
Jo vist du går på renselse. Og var det jeg sa for at hun sa at dette var en renselses kur.Opprinnelig lagt inn av may79
Noe det ikke er, det er en forgiftnings kur, menmen..
Mamma tilTurbo 2003 og
Snoopy 2007
hei,æ har lyst å prøve den dietten,og den dagen blir den første dagen til mæ,håper den virker,å æ kan fortsetter m den.spennende å sjå,kos gikk d ungmor,etter at du har prøvd dietten?![]()
Hvorfor skulle man miste muskelmasse hvis man går ned mer enn 1kg i uka? det er jo kun hvis man ikke trener, bare "sulter vekk" vekten. Med trening og rett kosthold kan man veldig godt gå ned flere kg i uka og faktisk samtidig øke muskelmasse. Og så er det vel korekt som trådstarter skriver, i begynnelsen er det mye vann som skal ut av kroppen, senere er det fettet som blir borte.
Ville tro dette var en grei måte å komme igang med for dem av oss som er vant til å spise store porsjoner/trøstespise siden magesekken da er stor, og denne dietten vil minske den så man fortere føler seg mett. Det mest korekte (vil jeg tro), og det som blir anbefalt til de som opererer magesekken nå for tiden, er å spise små måltider hver tredje time. Og kutte ut produkter med mye fett eller sukker.
Er dersverre for glad i mat til en sånn diett, og skal vel heller ikke gå ned for mye i uka pga amming, så holder meg til å spise godt for så å trene vekk litt etter litt
Lykke til!![]()
Jeg har ikke helt tro på renreeffekten av denne kuren når det inngår loff og vanlijeis...
beklager...
Heg kjører total detox/avgifting i en eller to uker i slengen en eller to ganger i året.
Det er noe jeg har gjort siden jeg var 16 så jeg begynner å bli temmelig dreven...
Jeg gjør det ikke for å gå ned i vekt men for å renske lever og nyrer for unødvendige giftstoffer.
Det gjør at jeg ofte går ned ca 1- 1.5 kg og ofte forsvinner sukkersuget i flere uker etterpå.
Jeg har aldri brukt denne kuren for å kick-starte en slankekur, men deler gledelig med mine med-mødre...
Her er min metode:
jeg kutter helt ut kaffe, sukker og nesten alle melkeprodukter (drikker et glass Biola hver morgen)
Jeg kjøper to urteprodukter, Sarsaparilla og Milk Thiste på urtesenteret.no og svelger 8 hele pepperkorn hver kveld.
Jeg drikker da masse vann (ca 3 liter) og bøttevis med grønn te.
Og så baker jeg hjemmelagde knekkebrød som jeg spiser i stedet for alt annet brød, jeg bruker ikke smør og bruker f.eks avocado eller agurk som pålegg.
Før i tiden spiste jeg også bare kokt brun ris til middag i Detox perioden, men etter at jeg ble mamma har jeg detoxet på "normal middag" men dropper alle halvpreparater og ferdig-greier samt kutter all salt.
For to år siden fikk jeg abstinenshodepine pga at jeg kutta ut kaffe og måtte bryte og gradvis kutte kaffeforbruket over et par uker, før jeg kunne begynne detoxen på nytt...
Kuren er utviklet med hjelp fra lege pga at jeg har et relativt lavt kaloriinntak i hverdagen.
Må forresten også presise at jeg er kronisk lat og har bare nå nylig greid å motivere meg opp av sofaen for å trimme litt... Jeg aner derfor ikke hvordan min detox vil fungere i kombinasjon med trening...
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)