Hehe, hvorfor sier alle det?Opprinnelig lagt inn av Puddelur
Jeg følte meg så langt fra trygg på det, drømte natt til i går at jeg kom inn på andrevalget, og selv om jeg hadde vært fornøyd med det, var jeg misfornøyd i drømmen
Tusen takk, alle sammen!![]()
Da er siste dagen som hjemmeværende mamma kommet, i morgen starter skolen!
Har skikkelig kribling i magen nå. Gruer og gleder meg samtidig. Blir godt å komme i gang, men er ikke sånn kjempe-glad i sånne førstedager, der en ikke kjenner noen og alt er nytt.
Er visstnok ei anna fra Vinstra som skal begynne der, men jeg kjenner henne ikke fra før da. Ho er venn av venner av meg, og jeg kjenner faren hennes, ellers vet jeg knapt hvordan ho ser ut. Ho er 5 år yngre enn meg, og det kommer vel kanskje de fleste der til å være. Tror jeg skal kjøpe meg gå-stol med en gang, for jeg kommer vel til å være skikkelig gamlis der!![]()
Blir spennende å velge fag og alt mulig nå da. Gleder meg veldig til å komme i gang med skolen, ikke bare det sosiale i starten - jeg får jo uansett ikke vært med på fadder-fester og sånn, så da kan jeg like godt komme i gang først som sist, sant![]()
Å fy trøyen som det kribler i magen! Er helt uggen! Gruer og gleder og stresser og og og...
HJELP!
Hehe...
50 minutter igjen nå, så nå skal jeg snaaaart gjøre meg klar til å gå.
Spennende. Lykke til![]()
åh dette har jeg gått glipp av.
Lyke til!!!!
Håper det blir en fin førstedag..
*klem*
Jeg har min første samling i bodø neste uke ,kan ikke si at jeg gleder meg hihi
Mamma tilTurbo 2003 og
Snoopy 2007
Det gikk veldig fint!
Ei jente fra nabokommunen skal gå samme studiet, og ho nådde meg igjen 40 meter før skolen, så da var vi sammen hele tida der. Det var ganske greit
Nå skal Oda og jeg straks gå på grilling, vi skal bare hilse på litt før vi drar hjem så Oda får lagt seg, men fint å få med seg litt av fadderuka selv om en har unge da...
Dette blir så spennende! Har også fått en lærer som er UTROLIG dyktig! Spennende å se hvor mye jeg får han, hva i og sånn! Gleder meg så til å komme i gang med anna enn bli-kjent-greier!
Lykke til med studentlivet Line-mor![]()
Kan tenke meg at det er spennende å starte på igjen!!!!!!
:trott: og2004
Prinsessa 99 og Storebror 96
I dag er det akkurat en måned siden vi begynte, og jeg trives fremdeles VELDIG godt!Gleder meg til å gå på skolen (bortsett fra den dagen der vi har 4 timer med populærmusikkhistorie... Ganske kjedelig, egentlig!)!
Sanglæreren min, er veldig dyktig, og jeg synger nå flere ting som jeg er veldig glad i fra før, så jeg har virkelig inspirasjon til å øve. I går øvde jeg i 2 timer, og nå skal jeg straks gå og øve en time før vi skal ha hørelære og kor.
På mandag, skal vår første oppgave leveres inn. Vi hadde 12 forskjellige å velge i, så skal vi levere ene nå, og en til om en måned. Jeg har valgt å skrive om musikk og identitet. Kjempe-spennende!
Ble ferdig i går-kveld, så da får jeg levert tidlig, til og med! Skal bare få noen flere til å lese gjennom først...
Kan legge den ut her senere i kveld så kan de som er interessert lese
Men nå skal jeg flakse avgårde opp til skolen og "gaule" litt der oppe
Au revoir!
Tar bort oppgaven nå, jeg. Litt rettigheter og sånn som kommer inn når noe legges ut på nett, så da får jeg ta den bort før noen finner denHehe!
Men tusen takk til alle som har lest og kommentert!
Sist endret av Line-mor; 29-09-06 kl 23:54.
Her ligger da oppgava mi. Artig hvis noen orker å lese. Spennende å se hva dere synes også, ikke bare læreren og med-studentene.
Dette synes jeg var kjempebra Line-mor
Fikk nesten litt tårer i øynene jeg![]()
Mamman til Markus født 31 juli 2004sa i uke 12,14/4.08
Hehe rart det der med boyband.... Hatet de jeg daVar lissom en tøff jente jeg da,som hørte på rock (bad religion,nofx og penniwice)som guttene og som en del de jentene jeg gikk sammens med!
Har forandret min musikk smak en del ifra det nå ja![]()
Tusen takk, Nin@!![]()
Ja, noen unntak vil det alltid være, og det at du turte å velge så utenom "boksen", viser jo bare at du er sterk og selvstendig!![]()
Hihi,takk Line-mor![]()
Kjempe bra![]()
Mamma til 4
8 år
6 år
5 år
4 år
Kjempebra skrevet, Line-mor!![]()
Jeg kjente både meg og deg (og mange andre!) veldig igjen, i det du skrev![]()
~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~
Nå går jeg med hjertet i halsen og venter på karakter på oppgaven min.
Flere i klassen har alt fått, og læreren har visst vært riiiimelig streng, så nå gruer jeg meg VELDIG til å få resultatet.
Synes det er håpløst dårlig at han legger ut karakter etterhvert som han retter også. Flere fikk karakteren alt i løpet av går-dagen, og nå må nok resten av oss vente til over helga, noen kanskje helt til onsdag-torsdag, og det hadde vel vært typisk min flaks om jeg er av de, eller hva?! Hååååper så veldig det går bra, for oppgaven teller faktisk så mye som 10% av den avsluttende karakteren vår i studiet...Det er ganske så mye, det!
Når helga er over nå, skal jeg velge meg et nytt tema og sette i gang med nok et essay i samme faget. Men når det essayet er levert, er vi også ferdig med det faget for godtDet blir bra! Hehe! Da skal vi i gang med anna musikkhistorie, som jeg, for min del, synes er mye mer spennende!
Har mistet stemmen omtrent, da, så har ikke fått øvd på over en uke! Det føles veldig håpløst! Men nå er den på tur tilbake, så hååååper at jeg får kommet i gang med synging igjen på mandag. Da har jeg to dager å øve på før sangtimen onsdag, og kanskje en på fredag. Gleder meg til sangtimer igjen. Læreren har vært borte i to uker, og da blir det godt å få litt tilbakemeldinger på hva jeg har jobba med. Skal nok kaste meg på og synge på interpretasjon (faget der vi opptrer for klassen og får tilbakemeldinger/konstruktiv kritikk fra de på opptreden vår etterpå) om halvannen uke også. Gleder meg faktisk til det! Bare litt usikker på hva jeg skal velge enda, da. Synger så mye fint nå!
Nå skal jeg legge meg og prøve å bli frisk!
Er hjemme på Vinstra i helga. Drar til Hamar igjen søndag formiddag, fri mandag, så da blir det litt shopping - nye sko og kanskje litt klær?! Glææær mæ!![]()
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)