Lykke til, Gotausa.
Krysser fingrene for positive svar på lørdag![]()
:tisk: med Lorien og Mosa :tisk:
Jeg ble mamma til verdens vakreste lille Ivar 6/12-05
![]()
Kanskje på lørdag, Gotausa! Krysser fingerne for deg![]()
Brita, mamma`n til Sara 5/4-04 og Ingrid 3/2-08, og venter ei jente 1. juledag.
hjuhu!!
Går stadig innom doen for å se den teite g- testen som jeg brente av i dag tidlig. Jeg drømte faktisk at jeg hadde testa positivt og at gotausamannen ble helt fra seg av glede da jeg fortalte han det.
Takk takk, for alle lykkeønskninger.. alle sammen!!
![]()
Lykke til Gotausa!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krysser alt jeg kan for at testen er positiv, Gotausa!!! :P
Mamma til tre prinser![]()
![]()
To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010
Men, Tingeling, du som er ruttinert i dette gamet; TROR du det er noe håp, egentlig? Jeg vil ikke høre sånne "lykke til" utsagt uten at du mener det!... Altså!
Men sånn ellers så liker jeg jo tanken da, at den kan være positiv..Så jeg prøver å finne på noe annet å gjøre enn å smurfe her, og tenke.. spise gjør jeg mye av. Har vurdert å gå og bade...
Her TROR vi helt til det motsatte er bevist altså!!!
Så av hele mitt hjerte: Riktig lykke til med neste test!!!![]()
![]()
To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010
lykke tiL!
Tusen klemmer i fra Linda og Prinsen min-Marius...![]()
Marius født. Søndag 27 august 2006![]()
hehe! :o
Kvalme er et godt tegn![]()
![]()
I dag var jeg på sykehuset for en undersøkelse i halsen. Jeg vil ta mandlene og nå får jeg time til kirurgi. Jeg spurte da om hvordan den ble utført ang. medikamenter. Ettersom det var narkose så kunne jeg ikke være gravid da. Han ville jeg skulle utsette hormonkur starten slik at jeg kunne få gjort operasjonen først.
Siden de ikke kunne si noe om hvor lang ventetid jeg må beregne så har jeg følgende plan:
1. Starte hormonkuren 14.08 som avtalt med gyn.
2. Se det an når innkallinga kommer og finne ut da om datoen passer.
3. Dersom jeg er gravid innen timen er , så utsetter jeg timen til neste år.
4. dersom jeg ikke er gravid, og vi da venter på videre utredning, så tar jeg timen og fullfører operasjonen.
Hørtes det ut som en god plan?? Er litt i knipa nå, ettersom plan baby og plan fjerning av mandler fordi det gjør så vanvittig vondt å ha halsbetennelser hele tiden kræsjer..
HUff da.. Det hørtes ikke bra ut...
Det hørtes jo ganske greit ut... egentlig...
Lykke til videre! Håper du får det til å gå din vei!
Men kanskje du snart er en mamma med halsbetennelse... Det er jo litt bedre det..?!Da tåler man å vente ett år på å få tatt mandlene.
Jeg heier for at du skal få en baby, jeg. Så mye mer spenennde enn mandler![]()
![]()
![]()
hm.. kvalmen har gitt seg, er fremdeles noget svimmel, men mye bedre.
Søren og!!
Fikk brev fra sykehuset og skal til operasjon neste mandag. Altså den 23. august... Så dersom testen er negativ på lørdag, så blir hormonkuren utsatt til etter operasjonen...
Selv om jeg er enig med deg Viddaka, så er det jo greit å få det gjort når jeg fikk komme inn så tidlig. Det er 6 mnd ventetid egentlig...
(kan dere overse de vanvittig ukorrekte setningsoppbyggingene.)
Er det ikke like greit å få gjort det nå, da? Hvis du er mye plaga?
Overseelse er gjort!![]()
Er enig med deg der. Godt alt som er unnagjort.![]()
Flott at du får gjort det så fort da. Normalt er det jo laaange ventelister.
Så kan du konsentrere deg for fullt om prøvinga etterpå. Lykke til
![]()
Er litt spent nå foran operasjonen. Noen som har tatt
mandlene nå når de er voksne?? Hvordan var det?? Jeg liker å være forberedt..
JaJa, Prøvinga får starte seinere. Jeg har prøvd å regna det ut med tanke på provera og pergo og tenkte at dersom jeg starta med provera 5 dager etter operasjonen, så skal jeg jo da være i form til å begynne.. Altså 28.08. 10 dg med provera blir 6. sept. Mensen sånn ca 9. september. 13.-17. sept med pergo og 22. sept og utover annenhver dag.. Da skal jeg altså ha Ikm 9. oktober.. Sinnsykt lenge å vente da, ikke sant dere..??
Har jo vært innom sånn termin side og lekt meg litt. Dersom det da går i boks, så blir terminen ca 17 juni 2005....Det er spennende å leke seg litt..
hm.. blir vel med drømminga. Har jo nesten blitt avhengig av mammanettet. Kan liksom ikke prøve seg uten heller..
Godt å drømme seg litt bort! Det er bare sunt det.![]()
Lykke til operasjonen, og når du er ferdig kan du satse fullt og helt på prøvinga igjen!
Lykketil med operasjonen Gotausa og lykketil med prøvinga fremover. Får krysse fingrene for at den sitter etter operasjonen ettersom du må vente så lenge![]()
Sa 20 sept.04
Takk..
Nå skal jeg prøve å være uten mammanettet en stund... Jeg vet det blir vanskelig, men jaggu meg så må jeg klare det også..
Rettelse: Jeg må jo bare innom sånn av og til for å se hva som røre seg, men ikke såååå ofte som tidligere. Altså flere timer om dagen.n Nå begynner jobben snart og, jeg som skal være trinnleder for aller første gang... Får nok litt av hvert å henge fingrene i..
Drømming er bra! Og leking med terminkalkulator er gøy!!!Opprinnelig lagt inn av Gotausa
Ønsker deg masse, masse lykke til med operasjonen. Jeg tok mandlene da jeg gikk på barneskolen, og det gikk i alle fall veldig greit :P
![]()
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)