Da oppretter jeg herved en skraveltråd for oss her inne i "Født for tidlig"![]()
Så da er det bare å skravle i vei!!!![]()
![]()
![]()
Mamma til tre prinser![]()
![]()
To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010
Hvorfor er det to?![]()
Nikolai, Adrian og Mikael.
Jaja, vi får bare starte å bruke denne da, så ser hun det nok snart!![]()
Syns det var så få av oss her inne...Trodde det var mange med premature barn her jeg! _flau3_
Jaja.. De kommer vel snart!![]()
Hvordan går det med dere da?
Går bra her også! Tenker jeg skal legge Nikolai nå, han sover fremdeles på dagen. Vet ikke om det er vanligMen men..han trenger det!
I alle dager!
Nei, ikke vet jeg hvorfor det ble to tråder...
![]()
![]()
Bra dere valgte dere en da, - for nå har jeg slettet den andre! _tom_
![]()
To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010
Bra vi passer på litt!Opprinnelig lagt inn av Tingeling
![]()
Olivers kusine, født november 03, sover også litt på dagen, - så jeg tror det er helt vanlig!Opprinnelig lagt inn av Xtina
Må vel bare være bra så lenge de trenger det!!!
![]()
![]()
Ja, - går jo litt surr i surr her av og til altså!!!Opprinnelig lagt inn av Xtina
![]()
![]()
![]()
Tror liksom jeg skal klare å ha den store oversikten, - også svikter jeg til stadighet...![]()
![]()
![]()
![]()
Godt å høre!Opprinnelig lagt inn av Tingeling
Men tenker det blir litt forandringer nå i "sommer" da, dersom det kommer noe fint vær en eller annen gong..
![]()
Ja, ikke akkurat den store sommeren her enda...![]()
![]()
Tror aldri jeg har opplevd den så dårlig sommer før!! :cry4:
Ikke jeg heller!
![]()
Merker det begynner å ødelegge humøret mitt. Har ventet såå lenge på sommer, og så kommer den jo aldri!!![]()
Bra jeg skal shoppe i dag, så humøret kommer på topp igjen!![]()
Jeg skal egentlig bare finne meg en kjole!! Skal i bryllup neste helg. Begynner å stresse litt..._flau3_ Redd jeg ikke skal finne noe...
Håper jeg også! Men så er jeg ganske kresen da..._flau3_ Og så vil jeg helst finne en som jeg kan bruke når jeg ikke er gravid også..Opprinnelig lagt inn av Milla83
Bra jeg ikke er den eneste!Fikk lyst på noe godt jeg nå _flau3_ , men tror ikke vi har noe..
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)